Popüler Yayınlar

7 Kasım 2010 Pazar

Biliyordum...

Çok küçük bir çocukken ve yaşadığım küçücük ilçeyle dış dünya arasındaki tek bağlantım kitaplarım ve hayal gücümken biliyordum.... Benim dışımda bir sürü insan var, herkes benim gibi kaygılar mutluluklar, endişeler ve hayaller taşıyordu, biliyordumki benim yaşadığım yerdeki evlerden farklı evler, farklı ağaçlar farklı yolların olduğu bir dünya var.Görmeliydim, hissetmeliydim ve bilmeliydim.Yıllar geçti bana yüzyıllar gibi gelen ve sonunda oldu.Yunanistan ile başladım içimdeki yolculuğuma aslında dünyayı gezmeye başlamıştım ama işin esası kendi iç dünyamda da bir yolculuğa çıkmıştım.Önemli zannedersin ya kendini hani sen herkesten farklısındır onlar anlamıyorlardır aslında sen dünyanın merkezisindir ve sen olmazsan dünya durur sanırsın ya işte gezdikçe gördükçe o kadarda önemli olmadığımı ve hatta dünyanın heryerinde milyarlarca insanın kendisini benim gibi zannederek yaşadığını gördüm ve kendime döndüm sandığım kadarda önemli değilmişim ama şunu da anladım bir o kadarda önemliyim ben olmazsam dünya olmazmış evet.Ama sadece benim dünyam olmazmış diğer dünyalar aynen devam edermiş dönmeye.Gezdikçe, gördükçe, tanıdıkça milyarlarca dünya keşfettim ve asla çıktığım bu yolun bitmeyeceğini.Bitmeyen yolu sevdiğim insanlarla beraber devam etmek adına açtım bu sayfayı malum  uzun yol yalnız çekilmiyor.Hem yol boyunca gördüğüm güzellik ve çirkinlikleri beraber paylaşırız fenamı..

3 yorum:

justine dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
justine dedi ki...

Canım, çok sevindim bloğunu görünce. Ne güzel, gezdiğin yerleri derli toplu ve herkese aynı anda anlatacaksın. Takipteyim, çok çok sarıldım:))

Clea dedi ki...

Ne güzel bir başlangıç! Devamını bekliyorum. Senin izlenimlerinle bu şehirleri gezmek hoş olacak:)