Popüler Yayınlar

6 Şubat 2011 Pazar

İspanya Barselona ve Deniz Mahsülleri

Selammmm;
Bugün içimden tattığım farklı lezzetleri anlatmak geçti.Neden  yemek diye düşündüm sanırım bunda  diyette olmamın çok etkisi var.Yaklaşık 1 aydır gözümün önünden tatlılar geçiyor, farklı tatlar lezzetler geçiyor ama kararlıyım yemeyeğim ama anlatabilirim.zaten yediğin tatlrdan kalan 2 şey var bir beyninde kalan lezzet duygusu hatırladıkça ağzını sulandıran birde vücudunda depolanmış yağlar :-) Barselonada en çok hoşuma giden deniz mahsüllerinin bulunduğu bu muhteşem restoranttı.Yiyorsunuz ve damakta hoşbir tat.Ne meyveye ne sebzeye benziyor tahılların verdiği tat ile hafif tatlımsı ama içindeki yağ ile ben tatlı değilim diye bağıran istakoz.Yerken kendini özel hissetttiren özel bir yemek işte.İlk başlarda bir böceği yiyemeyeceğimi, söyleyecek kadar iddialıyken ilk tattığım andan beri acayip hoşuma giden bembeyaz eti ile sıkıysa yemede pişman ol diyen bir lezzet çok yediğinde ise tüm rahatsızlığına rağmen iyiki yemişim dedirten bir tat.Ama ben bu restoranda daha önce hiç tatmadığım deniz ürünlerinden de tattım.Türkiyede görmemiştim ama hafif sarmısaklı bir tadı vardı en aklımda kalanının, istiridye kabuğu içinde değişik bir etti ama emin değilim neydi.devam edeceğim anlatmaya ama şu an haşlanan karnıbaharıma bakmam lazımçMalum rejimdeyim :-(

1 yorum:

justine dedi ki...

Canım,
demek hâlâ rejimdesin öyle mi?:) Bence bir an önce bitir şu diyet işlerini ve dünya mutfaklarından doya doya tat.
Ben nöbetteyim şimdi, en fazla yemekhane menüsünü inceleyebilirim, yazık bana!:p
Sarıldım.